دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)
دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

درد دل با آقای مهربونیها

 

یکی از دوستان و عاشقان آقا پیام زیر رو از طریق وبلاگ ارسال کردند . بهتر دیدم این پیام رو بدون کوچکترین دخل و تصرفی بعنوان یه پست در اینجا قرار بدم تا همه بخونید و برای ایشون دعا کنید

سلام
ازتون میخوام این کامنت منو بذارید همه بخونن و برام دعا کنید
بچه که بودم بهم گفتن وقتی بزرگ شی میتونی بری مشهد سالهای سال با این تفکر زندگی کردم چندین بار شکستم وقتی دیدم کوچتر از من دارن میرن مشهد اما دم نزدم تا اینکه بعدا فهمیدم به خاطر وضع مالی پدرم نمیتونیم بیایم پابوس

الان من نوزده سالمه اما هنوزم نتونستم بیام مشهد درسته که اصلا ضریحو از نزدیک ندیدم اما هرجا و هرلحظه که صدا کردم یا رضااااا اقا دستمو گرفته

اما من یه گناه بزرگی کردم و با این کارم نتونستم.....

الن که دارم این مطلبو مینویسم دلم داره از غصه میترکه و اشک از چشام جاریه من خیلی شرمسارم پیش اقام امام رضا

از همه شما عزیزان میخوام که برام دعا کنید به پهلوی شکسته بی بی زهرا قسم که خیلی محتاج دعاتونم از خدا برام طلب امرزش کنید به خدا خیلی پشیمونم

اقای خادم شما ارزش زیادی پیش امام رضا دارین و خیلی نزدیکین به اقای که من نوزده ساله ارزوی دیدن ضریحشو از نزدیک دارم ازتون میخوام که از امام رضا بخواین که منو ببخشه بهش بگین که خیلی روسیاه و شرمسارم

بهش بگین که دوستم چندروز دیگه قراره بیاد مشهد درسته که سنی هستش اما خیلی از تو براش تعریف کردم بهش گفتم که اقای من واقعا اقاست یه مشکلی داشت بهش گفتم که دلتو روونه کن به مشهد حاجتتو میگیری

چند روز بعد زنگ زد و گفت که اسمش تو قرعه کشی مشهد درومده اقا هواشو داشته باش اولین باره داره میاد مشهد دست خالی برش نگردون تورو قسم به امام جواد که دست خالی برش نگردون من ناممو میدم برات بیاره اقا خیلی دلم هواتو کرده کاش منم....

اقای خادم ازتون خواهش میکنم حرفامو به اقا بگین خیلی محتاج دعاتونم التماس دعا....بازم مثل همیشه داد میزنم یا رضااااااا این دفعه گناه کردم ایا بازم دستمو میگیری؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد