دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)
دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

لیلة الرغائب در حرم امام رضا ( علیه السلام )

شب جمعه که مصادف با شب لیلة الرغائب بود خدا توفیق داد رفتیم حرم آقا . اوایل دعای کمیل بود که رسیدم به حرم مطهر . جاتون خالی چقدر حرم شلوغ بود . صحنهای اصلی حرم پر از جمعیت بود . میخواستم توی صحن جمهوری اسلامی بنشینم ولی جا نبود لذا به صحن غدیر رفتم . حاج آقای عطاپور که دربان کشیک سوم هم هست دعای کمیل رو میخوند . اواسط دعا هم ایشون یه مقداری مداحی کرد . من یه مقداری از مداحی رو ضبط کردم که تقدیمتون میکنم .



جهت دریافت قسمتی از مداحی دعای کمیل روی عکس کلیک کنید

بعد از دعا چندتا عکس از صحن جامع رضوی و باب الجواد ( علیه السلام ) گرفتم که در اینجا تقدیم میکنم

التماس دعا



        

         

          

            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد