دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)
دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع)

دلنوشته

درد دل با آقای مهربون



برای درد دل با آقای مهربون روی عکس کلیک کنید و توی فرم مربوطه حرف دلتون رو بنویسید
من ان شاالله حرف دل شما رو روی کاغذ نوشته و در حرم آقا می اندازم 

 

حرف دل خودتون با آقای مهربون رو در اینجا بنویسید
انشاالله من دلنوشته شما رو در کاغذی نوشته و در حرم آقا می اندازم

نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
آدرس سایت :
نام شهر شما :
آیا میخواهید مشخصات شما در برگه درج شود ؟
آیا میخواهید مشخصات شما در وبلاگ درج شود ؟
دلنوشته :
 

 

 

دلنوشته ها :

خ - ر : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا آقا جان قسمت میدم به جوادت ما رو هم بطلبین بیاییم پابوسیتون وکار شوهرمو را تو شهر مورد نظرمون جفت و جور کن و ماهم اثاث کشی کنیم اونجا خیلی خسته شدیم از بلاتکلیفی و نداری.آقا جان شوهرمو بچه هام همیشه سالم و سلامت باشن


س - ش :دلم تنگ است آقا! هوای چشمهایم بارانی است حالا که مینویسم تند تند چشمهایم هم میبارد مثل ابر بهار حمید علیمی هم میخواند کن نگه بر دل زارم ای همه دار و ندارم یا رضا که من به جز تو کس دیگه ای ندارم! حالم خوب نیست بغض گناه نمیگذارد نفس بکشم آقا این روزها بیشتر از کربلا دلم انگار تنگ گنبد طلاست! چشمهایم بارانی است دلم میخواست برای روز میلادت دو رکعت نماز عشق را در حرمت هدیه کنم به تو! آقا جان آقای من امام رئوفان جان جوادت قسمت میدهم آقا ببین حال زارم را ببین اشکهای روانی که نمیخواهم از صورتم بگیرمشان ببین آقا حالم خوب نمیشود میشود مگر در روز میلادت نخندید؟ آقا ببین انقدر دلتنگم که نمیخندم گریه میکنم آقا گیرم تمام عالم بگویند من بدترین بنده روی زمینم!یارضا!یا ضامن آهو یا غریب خراسان دلت می آید دست رد به سینه ام بزنی آقا؟! عیدی من روسیاه را دلت می آید ندهی آقا؟ آقا تمام ماه رمضان دلم بند افطاری تو بود نصیب نشد آقا از روز عید فطر ضجه میزنم میلادت آنجا باشم آقا! نشد نشد نشد آقا این اشک هایم را کجا ببرم؟خریدارش نیستی آقا؟ این اشک ها که برای توست این هدیه که مال توست نمیپذیری آقا؟ حالم خوب نیست ببین یک دم اشک ریزانم قطع نمیشود ببین یک دم احساس نمیکنم باید بغضم را خفه کنم! ببین علیمی میخواند: عاشق و دیوونه تو ز عشق تو مسته به اونی میگن دیوونه که فقط رضا پرسته! دیوانه ام آقا دلم را به پنجره فولاد گره زده ام آقا اما شفا نمیخواهم وصال میخواهم آقا دیوانه شدن برای تو درمان تمام درد های من است جز درد فراق! میطلبی ام آقا؟


ع - الف : السلام علیک یا ضامن آهو سلام آقا شنیدم ضمانت بچه آهو کردین هر وقت که این صحنه رو توی ذهنم تداعی میکنم حالم یه جوری میشه با خودم میگم یعنی من از یه آهو هم کمترم ؟ خاله طوطی امشب اینجاست دامنش و سبز کن دلش شکسته است خواهش میکنم


سلام ای امام رئوف چند سا له نتونستم بابوستون بیام شمارو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم دخترمو خوشبخت کنی لطفا نذار بخاطر بچه اش اذیتش کنند ای ضامن اهو دستشونو بگیر دست منو دامن تو


سلام آقای مهربانی ها شرمنده که تا حالا قدرتونو ندونستم و هر بار توفیق زیارت نصیبم میشد آنطور که شایسته است نتوانستم به جا آورم .آقا جان به بزرگی خودتون ببخشید.یا ضامن آهو خودت برام یه کاری کن تو رو به جوادت قسم بخت منم باز کن کسی که خودت تائدش بکنی.امام رضا دیگه خسته شدم از حرفها و نگاههای مردم تو رو به جون مادرت زهرا کمکم کن.چرااکثر پسرا دنبال دختر سرکاری یا پولدارن گناه من چیه که هیچکدوم رو ندارم.آقا جان خودت که شاهد بودی من ح-ح رو با مشکل جسمی و مالی که داشت پذیرفتم به خاطرش جلو خانوادم ایستادم اما در کمال ناباوری آبرومو جلو خانوادم برد و رفت با کسی دیگه ازدواج کرد اقا جان میسپارمش به خودت تقاص این دل شکستمو خودت ازش بگیر و یه ادم خوب و مومن رو سر راهم قرار بده.


ر الف : سلام اقا جون عرض ادب و ارادت آقا جون اولین خواهشی که ازتون دارم اینه که منو به خاطر اشتباهاتم ببخشین اقا جون واقعا معذرت میخوام آقا جون خودتون میدونین اگه حاجت من براورده نشه هم زندگیم تباه میشه هم ابروم میره آقا من دیگه واقعا از این زندگی خسته شدم ازتون خواهش میکنم یه نظر به من گناهکار بکنین و حاجتمو برآورده کنین اقای خوبم آرزوم اینه که این سفری رو که قراره برم این بار با دل شاد برم ازتون خواهش میکنم این شادی رو به من هدیه کنین


ز - د : سلام آقا جون.خیلی دلم هوای حرمت رو کرده....نمیدونم چرا نمیشه بیام پابوست....فقط بیام بشینم تو حیاط زل بزنم به گنبد طلا ویه دل سیر گریه کنم ،میخوام باهاتون از مشکلاتم ،از دردام،از غمای دلم بگم....کسی رو پیدا نکردم باهاش حرف بزنم...آقا جون خودت از دلم خبر داری،میدونی چی توشه....نمیخوام گناه کنم تومراقبم باشم منم دارم تلاش میکنم.آقا جون خیلی دوستت دارم....


آرزو : سلام اقاجون سلام قربونت برم سلام اقای غریبم سلام عزیزم واقعا ازتون ممنونم که توفیق دادین بیام اینجا وبنویسم اقا ازتون خواهش میکنم حاجت قلبی همه مردومو بدین دوستون دارم اقا کمکم کنید شما از دلم خبر دارین


آرزو : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا سلام یاغریب الغربا یا معین الضعفا سلام یا امام غریبم اقا دورت بگردم قربون حرمت شم فداتشم اقای غریبم چقدر دلم براتون تنگ شده ممنونم که به من روسیاه چنین توفیقی دادین باوررم نمیشه اقای رئوفم امیدم چقدر این روزا هواتونو کردم کاش فقط چند لحظه اونجا باشم این روزا دلم بدجور گریه میخواد اقاجون فدات شم اقا کمکم میکنی اقا میدونم خیلی بدم بخدا شرمنده نمیدونم چی کار کنم خیلی گنهکارم اقاجونم شما یه نگاه کنین بسه دلم میخواد یه بنده محسن مخلص شم اقااقا کمکم میکنی راستی اقاجون استادمون پرسید شما غریبترین یا امام زمان کدومتون واقعا؟ کاش من عارف به حقتون میشدم اقا کمک کنید واقعا شیعه شم واز یارای امام زمان دوستون دارم نمک پرورده تون ارزو روسیاه


 

ت : سلام آقای مهربون خودت میدونی چقدر دوست دارم پس لازم نیس که بگم...دلم برات یه ذره شده...دوباره دعوتم نمیکنی؟ راستی آقا ممنونم که برات زیارت خواهرتو دادی بهم...داره خیلی جالب میشه تقریبا هر ماه باید مهمون یکی از شما برادر خواهرای ناز خدا باشم..خدا کنه همینطوری باشه و ادامه پیدا کنه آخه اگه یکم دور باشیم من دق میکنم..امیرم بی تو میمیرم.. آقا دلم خیلی گرفته...امروز داریم میریم خاکروبی گلزار شهدا امام رضا بیا اونجا وقتی دارم درد و دل میکنم بشنو........دلم خیلی گرفته خیلی........................ عشقم برام دعا کن... همه ی دنیامو میدم تا یکمی باشی کنارم / اگه نگاتو پس بگیری دیگه امیدی ندارم... الهی خودم تنهایی قربونت برمممممممممم


م ع : سلام اقای عزیزم سلام یا امام رضا جونم نمیدونی چقدر دلم براتون تنگ شده همه ی امروز دل تنگتون بودم خدا میدونه گریه امونم نمیداد اقاجان اینروزا کارم شده دعا کردن به خدا راست میگم اقا سخته دلم دیگه طاقت نداره اقا تورو حضرت زهرا ازتون خواهش میکنم از خدا بخواین حاجت همه ی حاجتمندا رو بده نو رو جوادالائمه حاجت منم بدین به خدا برام خیلی مهمه اقا دلم داره میترکه شنیدم یه دختری مثل من براتون نامه نوشت شما حاجتشو دادین اقاجان تاحالا هیچ وقت دست خالی ردم نکردی تو رو خدا نذار گناه کنم راستی اقا درسام خیلی سخته پناهم بدین کمکم کنید انشاالله شاگرد اول بشم دوستمم همین طور الهی این ترم به خوبی خوشی تموم شه بعد منو معصومه رو دعوت کنید بیایم دست بوستون خیلی دوستون دارم خودتونم میدونید راستی تو رو خدا برا محمدرضا و علی رضامون مامانم بابام ارزوهم خیلی دعا کنید اقاجون دوستون دارم انشاالله حاجتمو بدین بیام اینجا بنویسم حاجت روا شدم التماس دعا اقاجان

دلتنگ حرم : سلام آقاجون دلم خیلی تنگ شده برات میشه آقاجون منا دعوت کنی بیام حرمت .آقاجون بخدا منم دل دارم دیگه چقدر دل تنگیتو کنم . هروقت فیلم از حرم نشون میدن دلم پرمیکشه بیام اونجا . آقاجون کمک کن مجتبی تو مسابقات موفق بشه انشاءالله

س - ن - م : سلام آقاجون،آقاجون این روزا دلم خیلی گرفته تورو به جوادت قسم میدم برام آرامش بدی میخوام فکرم از هر چیزی آزاد باشه.اقاجون توروخدا کمکم کن از خدا بخواه اول بهم ارامش بده بعد هوش و حافظه و ارادمو زیاد کنه بتونم خوب درس بخونم از کنکور ارشد روزانه دانشگاه تبریز تو رشته بیوتکنولوژی قبول بشم.اقاجون تو رو جوادت قسم میدم دل شکسته ی منو نذار بیشتر از این بشکنه تورو قران کمکم کن حاجتم رو بده.......

آ - ع : سلام افای عزیزم سلام سرورم دلم گرفته ای دوست اقا معجزاتتونو دیدم فدات شم منم نیاز به معجزه تون دارم هدایتم کن سرورم شما قلبمو خدایی کن اقا بطلبم فدات شم
س - م :سلام آقاجون تو رو خدا بهم نظر کن . شاید معجزه ای رخ داد  .........
پریسا حاجی بیگی : آقا حال پریسا خیلی بده آقا شما سرور منی بطلب بیام پیشت

 

زهرا : السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ( ع ) سلام آقای مهربون دلم خیلی برای زیارتت تنگ شده آرزو داشتم برای تولدت بیام پابوست ولی قسمت نشد فقط یه چیزی ازت میخام اول سلامتی همه ی مسلمونها بعدشم سلامتی همسرم و دخترهام آقا جون تو را جان جوادت قسم دخترهام را سالم و پاک و با ایمان نگهدار آمین


مهتاب کاوه رو : دلم هرشب هوای ضریح رو میکنه ، هوای بال بال زدن توی آسمون حرمت ، دلم هر سحر میگیره که چرا توی حرمت نیستم چرا نمیتونم دوباره بیام و گوشه حرمت بشینم و نگاه کنم به پنچره فولادت همون پنچره ای را میگوم که با گره زدن دستانمان درآنجا انگاری تموم غصه ها مو گره میزنیم و سبک بال برمیگردیم دلم باز هوای شوق کودکانی را کرده که بی هیچ غصه ای در حرمت بدو بدو میکنند هرشب نگاهم شده به آسمان و تمام خوشی دلم به این است که شاید گوشه ای از آسمان حرمت را مشاهده کنم دوست دارم که بیام و غصه هامو به پنچره فولادت گره بزنم و برگردم دلم میخواد باز بیام حرمت آقا طلبم میکنی؟!!! حاجتمو میدی اگه آره اگه نه نشونشو برام بفرست


بنده خدا : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام . یا امام رضا دلشکستم کمکم کن نجاتم بده به شما و خدا پناه اوردم میدونم گنهکارم توبه کردم از همه چیز یا امام رضا زندگیم داره خراب میشه کسانی وارد زندگیم شدن و دارن شو هرم رو ازم میگیرن دخالت میکنن شوهرم ولم کرده مرا بلا تکلیف گذاشته یا امام رضا ع معجزش کن التماست میکنم شو هرم را بهم بر گردون و دور کن دشمن را از زندگیم مهرم را به دل شو هرم فرو کن او را به راه راست هدایت کن یک فرصت دیگه ای به ما دوتا بده دلتنگتم اقا جان همش دوست داشتم با شوهرم بیام پابوست دعایم را به اجابت برسان معجزه میخواهم .یا امام رضا ع مرا پیش حضرت حق شفاعت کن مشکلاتم حل بشه شوهرم برگرده نجاتم بده نجاتم بده

پ - ف : بنام خدا. السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا. آقاجان خودتون از گرفتاری های زندگیم خبر دارید حتی یک نامه براتون نوشتم. آقا جان سراغ بنده ها رفتم و جز خفت و خواری چیزی نصیبم نشد. سراغ کسانی هم رفتم که ادعای شیعه بودن و مسلمان بودن می کردند ولی دست رد به من زدند. از اون روز دور همه را خط کشیدم و فقط و فقط متوسل به خانواده بزرگوار شما و خداوند شدم و تمامی توکلم خداوند هست. آقا جان دارم خواب ها و نشانه هایی می بینم که حدس می زنم جهت گشایش در زندگیم هست و اینکه آبروی رفته ام برگردد. امروز هم خبری بهم رسید که باز اون رو نشانه می دونم ولی از شما درخواست راهنمایی می کنم که منو به سمت راه درست هدایت کنید. التماس دعا


س - ن - م : سلام اقاجون دلم برا حرمتون خیلی تنگ شده،کاش میشد از نزدیک باهاتون درد و دل میکردم،اقاجون بهم نظر کنین تا معجزه ای تو زندگیم رخ بده از ترحم مردم خسته شدم شمارو به جوادتون قسمتون میدم فردی رو با خصوصیاتی که تو ذهنم هست برام برسونین تا از حرف و حدیث و نگرانی راحت شم.امام رضا خواهش میکنم نا امیدم نکنین دلم شکسته ست...

م - ا - ر - خ : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع).یا امام رضا ای آقا دستم به دامانت من بنده ی نادان و گناهکاری هستم تا حالا زیارتت نکردم امام رضا منو نیووردن پدر و مادرم -تو رو به شب عرفه قسم میدم منم دعوت کن بیام از نزدیک دستمو بزنم به ضریح پاکت-همیشه از تلویزیون دستمو چسبوندم به ضریحت میخوام از نزدیک بیام دردهای دلمو برات بگم آخه دیگه خستم از نامردمی ها-از دروغ و ریا.هر وقت از اطرافیانم میشنوم یکی قراره بیاد پیشت بهش سفارش میکنم بهت بگه منم دعوت کنی درسته بی لیاقت و گناهکارم ولی به علی به فاطمه قسم بیام پیشت درست میشم.تورو قسم به ائمه اطهار قسم به 14 معصوم مارو هم دعوت کن بیایم پابوست .التماس دعا.روز شماری میکنم تا دعوتم کنی آقا.

ن : السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا اقا سلام الهی قربان کبوترهای حرمت گردم نگاهی به ما کن چند روزی تازه از زیارتت امدم ولی دلم انجاست ازت سلامتی فرزندانم و شوهرم را خواستارم و دوم اینکه ترابه جوادت قسمت میدم ترا به جوادت قسمت میدم ترابه جوادت قسمت میدم نگاهی به زندگیم بکن ما رااز مستاجر نشینی نجات بده ما رو صاحب خونه زندگی بکن به زندگیمون برکت بده بتوینم قرضهایمان را ادا کنیم
س - م : آقا جان سلام. تو را به مادرت مظلومه ات حضرت زهرا و جوادت قسم می دهم که مرا شفا دهید. این مرض بدجوری مرا آزار می دهد و ذهنم را مشغول کرده و مانع تمرکز شده و از همه ناامید شده ام و به تو پناه آورده ام. التماس می کنم مرا نجات دهید از این غم بزرگ و شفا را از شما تقاضا می کنم. دستم را بگیرید.

س - ن - م : اقاجون خیلی محتاجم به کمکتون ناامیدم نکنین.............


س - ن - م : سلام اقاجون کمکم کنین تو بد شرایطی گیر کردم کمکم کنین کمکم کنین با فردی با خصوصیاتی که ازتون میخوام وصلت کنم خواهش میکنم اقاجون تو شرایط بدی هستم.


ر - الف : سلام اقای خوبم -عرض ادب و ارادت .اقا جون من واقعا خسته شدم این زندگی داره خیلی اذیتم میکنه ازتون خواهش میکنم یه نظر بهم بکنین تا این مشکل بزرگم حل بشه اقای خوبم ازتون خواهش میکنم فقط یه نظر


ف - ر : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)یا عزیز زهرا (س) نگاهی به من رو سیاه بکن از راهی دور صدات میکنم ولی آقا شما همیشه تو دل من جا داری و بهم نزدیکی آقا جون گرفتارم کمکم کن آقا در مانده ام نجاتم بده .دوست داشتم اگه حرمت بودم این دعارا بعد از دعای فرج میکردم \"رب بما انزلت الی من خیر فقیر\" امام رضا(ع)من به این بزرگوار میگم که پیغاممو به شما برسونه تورا خدا دعاشو مستجاب کنین و حاجت همه آنهایی که تو حرمت هستن و اونایی که میخان باشنو برآورده ساز. یا رب بحق عزیزک علی بن موسی الرضا استجب دعواتنا یا الله یاالله یاالله


م - ب : سلام آقای خوبی آقای مهربانی و صبوری .آقا میدونی که مدتهاست قصد زیارتت رو کردم اما هر دفعه جور نمیشه سعادتش تا بیام به پابوست آقاامام رضا به جوادت قسم میدم ضامن من شو تا دامنم به بچه سبز بشه التماست میکنم آقا . امام رضا بابام که یادت هست اونقدر تو بازار دنبال نوار ضامن اهوگشت تاپیداکرد الان که خیلی مریضه میگه میخام یه باردیگه برم خراسان دعا کن پدر ومادرم خوب شن وبتونن بیان پابوست .السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی. خسته ترم از هر روز یه فکری به حال دلم کن ای دوست !


س - ن - م : یا امام رضا بخاطر مشکلاتی که تو گذشته داشتم هرکی که سراغم میاد وقتی بهش میگم میره و پشت سرش رو نگاه نمیکنه مگه کار خلاف شرع کردم حرف وحدیث و نگاه های مردم خسته م کردند مخصوصا وقتی از خودی باشه.امام رضا خیلی وقته ازت میخوام فردی با اون خصوصیات که تو ذهنم هست رو از خدا برام بخواهی برسونه.میدونم لیاقت اینو ندارم که ازتون چیزی بخوام یا بیام حرمتون ولی امام رضا از همه جا دل بریدم فقط مونده خدا و عنایات شما،هیچ وقت ازتون نا امید نمیشم .بهم میگن واقع بین باش ولی من اینو میدونم که اگه خدا بخواد و عنایت شما باشه حتما حاجتم رو میگیرم.امام رضا بهتون پناه اوردم بی پناهم نکنین.خواهش میکنم امام رضا...


ن - ف : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا آقا تو را به جان جوادت به ما نظری کن.


پ - ف : سلام و تشکر از زحمات بی منتتان. آقا جان سلام. می دونم که هر موقع گرفتار هستم صداتون می کنم آخه نگاه به مهربانی و رأفت شما می کنم و می دونم که شما هیچ کس ناامید بر نمی گردونید حالا هم برای ازدواج خواهرها و برادرهایم از شما کمک می خوام آقا جان تو رابه جان جوادتون قسم که حالا دیگه بخت اینها هم برسه و برند سرخونه و زندگیشون و دل پدر و مادر منهم شاد بشه. بتونند ازدواج بچه هاشون ببینند. التماس دعا


م - ن : اقامن خیلی دوستت دارم نگاه به گناهام نکن چون خودمم شرمنده خدام اقااگه منولایق دونستی دعوتممون کن دوست دارم مامان بابام به کربلاهم برن چون ارزوشونه اقامن یکی رو از خدامیخوام که ما رو بهم برسونه میشه شما هم از خدا برام اینو بخوای شاید به حرف شما گوش کرداقاجون میشه از خدا بخوای مشکل خواهرم وهمه جونای مثل خواهرم رو رفع کنه ممنونم اقا خیلی دوستت دارم


م : سلام آقای خوبیها ازت میخوام که یه نظر بهم کنییییی


م : سلام آقای جان میترسم بنویسم چون میدونم لیاقت ندارم میترسم بنویسم و مثل همه روزای ک دعا کردم دعام قبول نکنی آقا جان دلتنگتم یه نگاهی هم به این دل بیقرارم بکن راستی خوواسته مازیار برارده کن آقا جان فق یه نظر به این بنده روسیاه بکن


ن : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) آقاجون ازت میخوام بهم کمک کنی که خدا حاجات دلمو برآورده کنه,فرج آقامون رو برسون و ایشون همیشه از اعمالمون راضی باشن و هیچوقت ناراحتشون نکنیم و محمد بتونه مدرکشو بگیره و یه کار خوب براش پیدا شه و دست از دوستاش بکشه ازت میخوام مریضان مدنظر رو شفا بدی آقاجونم از خدا بخواه هممون رو به کرامتش ببخشه تموم گناهانمون رو و سایه ی مامانم همیشه بالای سرم باشه و همه ی جوونا خوشبخت شن و مشکلاتشون حل شه و مشکل من و محمد هم همینطور یاامام رضا بابام باهام آشتی کنه.همه عاقبت به خیر شن.و اعظم با شوهرش خوشبخت باشن و همینطور مجتبی سر عقل بیاد و برگرده سر خونه و زندگیش.و داداشم وحید رو در پناه خودت خوشبختش کن و تموم هیاتمون هیات ام البنین و عزیزانشون و تموم مردم دنیا همیشه سلامت و خوشبخت باشن و روح پدرشوهر و دایی شوهرم و داداشم سعید و مامان بزرگ و بابابزرگم و آریا و مرتضی رو قرین رحمت و آمرزش خودت کن.یاامام رضا به خدا بگو مارو درگیر خودش کنه توی دلامون نور ایمانشو روشن نگهداره و هیچوقت نمازهامون ترک یا قضا نشه و از جاده ی مهر و محبتش مارو پرت نکنه بیرون.به امید لطف و کرمت من و محمد روهم بطلب تا بیایم پیشت خیلی دلم گرفته آقا.کاری کن پول مامانمم جور بشه و لااقل یه بار بتونه کربلا رو ببینه.الهی آمین.


اقا دلم واقعابرا امام زمان تنگ شده اقادلم واقعابرای شماهم تنگ شده
ز - خ - ب : السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی ع آقا و امام مهربونم ، ای ضامن آهو ، دلم خیلی برات تنگه ... همین حالا که دارم برات نامه می نویسم اشک صورتم رو پر کرده . کاش می شد هر شب بیام پابوست . امام رضای عزیزم دستم خالیه وگرنه همین الان میومدم پابوست . امام عزیزم ، امام غریبم ، ضامن اهو شدی ضامن من هم بشو پیش خدای بزرگ .من گناهکارم شما ضامنم شو پیش خدا تا حاجت بگیرم .چند ساله داریم دوا درمون می کنیم که خدا بهمون بچه بده که نشده ... امام رضا دستم خالیه و توانایی هزینه دکتر و درمون رو دیگه نداریم .تو از خدا برامون بخواه . تو واسطه شو .ضامنم شو .که خدا بهمون اولاد سالم و صالح و زیبا بده .امام رضا عروسی من روز تولدت بوده .ضامن و شاهد عقدم تو بودی و همه نور زندگیم رو از برکت روز تولد تو دارم .امام مهربونم دیشب خوابت رو دیدم .خواب دیدم که با مادر و پدر و عمه هام توی روز تولدت اومدم پابوست ... توی ورودی حرمت روی برگه سفید با خودکار سبز نوشتم السلام علیک یا علی بی موسی الرضا ع بعد نوشتم که برام از خدا بخواه که بهم اولاد سالم و صالح و زیبا بده ... امام رضا ی مهربونم ... عزیز دلم .امام غریبم ... ضامنم شو ... خواهش می کنم دستی روی سر من و همسرم بکش و ضامنم شو تا خدا دامنمو سبز کنه و مادر بشم ... ممنونم .امام رضا منو بطلب که بیام پابوست و نذرمو ادا کنم . یا رضا ع یا رضا ع یا رضا ع در انتظار دیدت روی ماهت... زینب ...
ا : سلام بر امام رئوف اقا مادرم داره میاد به پابوستون اقا خیلی تو دلش غم داره تو رو خدا دست خالی برش نگردون یه کاری کن زود زود دلش شاد بشه شدم آینه دق براش نمی خوام غصه ام رو بخوره دلش رو شاد کن اونی که قراره قسمتم بشه زودتر بیاد یه کاری کن موانع رفع بشه این غم مادر من در مورد من تموم بشه
عنایتی : سلام آقاجون شفای دخترم رو ازت می خواهم تو رو به جان جوادت قسم همه بیماران را شفا بده دخترم کوثر رو هم شفای کامل بده لکه های بدنش از بین بره و صحیح و سلامت باشه
سمیرا : السلام وعلیک آقا امام رضا ع.اقاجان خیلی دلم براتون تنگ شده.اقا جان مشکلی دارم تو رو خدا امام رضا ع در حق من ظلم شده ومن به جز شما کسی رو ندارم تا کمکم کنه.... آقا امام رضا ع یا ضامن آهو ضامن من روسیاهه گناهکارم شوید تا من هم نجات پیدا کنم آقا جان تا محرم امسال منو نجات بدید آقا جان من تموم زندگی و سرنوشتم وخودمو به شما سپردم آقا جان امام رضا ع تا محرم امسال منو از این نجات بدید ضامنم بشید آقا جان امام رضا عمنو هم بطلبید بیام پابوستون.امام رضا ع قسم میخورم تا محرم امسال منو آزادم کنید من به تموم نظرهام وفامیکنم امام رضا ع ممنونم که به بابام خونه ای دادی.امام رضاع خیلی دوستت دارم.امام رضا ع دست به دامن شما هستم هیشکی نمیتونه منو نجاتم بده آزادم کنه آقاجان امامرضا ع شما منو آزادم کنید تاآخرعمرم کنیزیتون رو میکنم امام رضا ع هرچی شما صلاح بدونید من همونو میپذیرم.امام رضا ع نذرمنو قبول کن وتا محرم امسال منو آزادم کن امام رضاع.
فائزه : آقاجون قربونت برم امام من تو میدونی عاشقتم میدونی دیوونتم میدونی دلم همیشه هوای زیارتتو داره پس چرا حاجتمو نمیدی آقاجون من نذر کردم اسم بچمو علی بزارم بحق جوادت که اسم همسرم هست فرزندی صالح که نذر خودت کردمش بهم عطا کن آمین یا رب العالمین
س - ع : السلام علیک آقا امام رضاع. آقاجان امام رضاع من خیلی وقته بلاتکلیفم منو از این بلاتکلیفی نجاتم بده امام رضا ع دعا کن تا محرم امسال من طلاقمو از شوهرم بگیرم امام رضا ع به حق مادرت حضرت فاطمه زهراس قسمت میدم کمکم کنید دعا کنید تا محرم امسال من طلاقمو از شوهرم بگیرم.آقا جان به خدا قسم از این بلاتکلیفی خسته شدم.آقا جان برام دعاکن.
نجیبه محمودی : السلام علیک آقا امام رضاع. آقاجان امام رضاع من خیلی وقته بلاتکلیفم منو از این بلاتکلیفی نجاتم بده امام رضا ع دعا کن تا محرم امسال من طلاقمو از شوهرم بگیرم امام رضا ع به حق مادرت حضرت فاطمه زهراس قسمت میدم کمکم کنید دعا کنید تا محرم امسال من طلاقمو از شوهرم بگیرم.آقا جان به خدا قسم از این بلاتکلیفی خسته شدم.آقا جان برام دعاکن.
سمیرا : السلام وعلیک آقا امام رضاع.آقاجان تموم مریضا رو شفای عاجل عنایت فرما زن عموی منو هم شفا بده. قربونت بشم امام رضا ع.آقاجان گره مشکل زندگی منو هم باز کن.تموم بخت دخترای سرزمینم رو هم باز کن.آمین.
ر : سلام آقای خوب و مهربونم آقا جون دلم گرفته از این زندگی خسته شدم خودتون میدونین چقدر گرفتارم شما رو به امام حسین قسمتون میدم واسطه بشین تا حاجت منم براورده بشه اقای خوبم واقعا دیگه نمیتونم این همه غصه رو تحمل کنم ازتون خواهش میکنم برا منم واسطه بشین آقای خوبم خواهش میکنم
ز : سلام آقای مهربونم شب تاسوعا هست این زهرا کلی حاجت داره اقا جونم انسانیت وادب میخام اول کمکم کن دختر خوب وبعدهمسر خوب و بعد مادرخوبی باشم آقا کمک کن بتونم تمام جلسات خانم جون وبرم تورو ب جان جوادت کمکم کن همه جلسات برم و استفاده کنم خانواده م هواشو داشته باش اقا جونم مامانم خوب خوب بشه الهی ک همه مامان باباها ب ارزوهاضشون برسن مامان وبابای خوب منم همینطور اقا جون ازدواج ابجی و داداش جورکن الهی قربونت بشم هوای دوستای خوبم و داشته باش همونایی ک تو لیست دعام هستن اقای مهربونم امام رئوف من کارم جور کن توروب جان مادرت قسم میدم شغل ابرومند و روزی حلال برام جور کن ...وخیلی چیزا ک خودت میدونی ......... عزیزی ک نائب الزیاره ما هستش سلامتی وتوفقی بده وانچه که خیره براش اتفاق بیفته ...
سمیرا : السلام علیک آقا امام رضا ع. آقاجان التماس دعا دارم.تو را به حق علمدار کربلا ضامن منم شوید.آقاجان امام رضا ع خیلی خسته ام مرا هم بطلبید.آقاجان گره تموم مشکلات مارا خودتان باز کنید وتموم مریضها رو شفای عاجل عنایت کنید.آقاجان از خدا بخواهید خدا گناهانه منو ببخشه وکمکم کنه.از خدا بخواهید مرا زودتر نجاتم بده و از این بلاتکلیفی نجاتم بده.آقاجان امام رضا ع قربونت بشم من.آقاجان خیلی دوست دارم توکلم به خداست وتوسلم به شماست.التماس دعا.آمین یا رب العالمین.
ن - ع : سلام اقای مهربونی..کمکم کن دلم از کینه خالی بشه
هرسال زیارتشان نصیبم بشه..و حاجتی که به واسطه ایشان روا بشه
ش : اقا به جان جوادالایمه جواب این سه التماسم رادراین جند روزه بدهید میخواهم ابن الرضا باشدمشکل خواهرم راهم از خدا بخواهید به زودی حل شود
ع : سلام اقا میگن اگه متوصل بشی به امام رضا حاجت میگیری .منم می خواستم کمکم کنی که دلم اروم شه و سرو سامان بگیرم .به امید دیدار
محمد محمودی : یا امام رضا ازت خواهش میکنم پیش خدا واسطه شو که من محمد محمودی و دوستم احمد سیروسی خدا به ما توفیق دهد که بتوانیم با کمک هم ان هم به طور مساوی هیئتی بزنیم بزرگ و همچنین توانایی مالی برای برپا داشتن هیئت با مداحی عالی و همچنین سخنرانی عالی و کارکنان عالی و فقط برای رضای خدا داشته باشیم در این کار ممکن است از کسانی کمک بگیریم ازت خواهش میکنم انها هم بتوانند کمک کنند و در ثواب هیئت با ما شریک باشند و خواهش دیگرم این است که در این میان بین هیچ کس با کسی دیگر برای هیئت نه منتی باشد نه غروری ...
شرمنده خوبیهات : اسلام علیک یا غریب الغربا نمیدونم چکار کردم که این توفیقو بهم دادی که باهات حرف بزنم اونم من.آقا جون خودت میدونی چی تو دلم میگذره به من نگاه نکن به فضل کرامت خودت نگاه کن یا امام رئوف دستمو دلمو بگیر
ن - خ : سلام وعرض ادب اسلام علیک یا علی ابن موسی ارضا ازتون خواهش می کنم حاجت من را بدهید یک همسر مومن قسمت کنید
م - خ : سلام وعرض ادب اسلام علیک یا علی بن موسی ارضا ازشما می خواهم که پدرو مادرم را سالم وسلامت نگه دارید ومن وخواهر وبرادرم را از فتنه های اخرازمان دور نگه دارید ومن را در درس هایم کمک کنید تا بتوانم فرد مفیدی باشم
س - ن - م : السلام علیک یا علی بن موسی الرضا.......... اقاجون دل من سخت برایت تنگ است........
د - ب : سلام بابای مهربون حرفم رو از دلم بخون من التماست میکنم همیشه بابایم بمون
میر موسی سیدی : سلام اقا و مولای من نمی دونم چه بگم . اخه دوست داشتن شما همه چیزه برام اقای رئوفم ازت ممنونم اخه چقدر مهربانی تو چقدر آقائی تو قربونت برم.انشاا...بزودی میام زیارتت. از دور می بوسم خاک پای زائران حرمت را آقاجان.سلام مرا بپذیر یاضامن آهوی زخمی.یا ضامن گرفتاران و درماندگان. آقا جون خیلی دوستت داریم. میام زیارت....
الف - ع : آقاجون دوست دارم روزشهادتت حرمت باشم
غزاله درزی : سلام اقای مهربونم خیلی دلتنگتم بیتابتم دارم برات پرپر میزنم همه ارزومندان رو بطلب قسمت میدم به پهلو شکسته مادرت زهرای مرضیه منو هم بطلب نکنه ازم دلخوری حداقل امشب بیاتوی خابم بهم ینشونه نشون بده امشب که ارومم بشم من بدون شما پوچم اقایمهربونم ضمانت دل منو بکن خودت که میدونی چه حرفایی توی دلم هست منتظر جوابتم اینقد درتو میکوبم تا درت بروم باز بشه اقاجونم حاجت همه حاجتمندان رو ادا بکن حاجت دل منم ضمانت بکن خیلی خیلی دوستت دارم بابت این موضوع ام که تازه داره اتفاق میافته کمکم بکن خیلی بکمکت نیاز دارم بهم نشون بده که قسمتم هست یا نیست خودت که بهتر میدونی نیت دل من چیه هرکسی که باشه باید مورد تایید خودت باشه امام زمان عج امام حسین ع و حضرت علی اصغر یا ثامن الحجج کمکم بکن امشب توی خاب منتظرتم هیچکس رو ناامید نکن منو هم ناامید نکن دوستت دارم خیلی خیلی زیاد
رقیه : یااماورضا توروقسم میدم ب مادرت بی بیم فاطمه از خدات بخواه گناهاموببخشهوتوبه و بپزیره و....یاامامرضا من اززیارت مرقدپرشکوهت منع نکن دلم دخیلی میخواد بیام پیشت منو ازاین فیض الهی محروم نکن
غزاله درزی : امام رئوفم … شمار دلتنگی هایم به بینهایت نزدیک می شود ومن می مانم و یک دنیا بی کسی !!! تمام تاروپوددلم قندیل بسته،دلم محتاج گرمای حریمت است. مولای من … تا کی دلتنگی هایم را بر شانه های قاصدک سوار کنم وآن را به سوی مشهدت روانه . تا کی چشمانم به دنبال کبوتری باشد که نامه ای به پایش بسته ام تا آن را به تو برساند. پس قسمت من کی می شود؟! کدامین طلوع خورشید نوید بخش دیدار من وشما را خواهد داد ؟! ضامن آهو … تا کی چشمانم را به قاب توی اتاق بدوزم که روایت داستان ضمانتتان است. کاسه صبرم لبریز شده مولا … 2ماه است که از آن لحظه ی خوش دیدارم می گذرد ! یادت می آید لحظه ای که برای آخرین بار زیارتت کردم ومی خواستم از صحنت خارج شوم دستم را به نشانه ی ادب روی سینه گذاشتم و چشمان خیسم را به گنبد طلایی ات دوختم. هنوز صدای خودم توی گوشم می پیچد :خداحافظی نمیکنم مولا به امید وصال دوباره ات !!! وهنوز این منم که به امید وصال دوباره هر صبح شمع دانی های پشت پنجره را آب پاشی میکنم ! مولا … دلم برایت تنگ است ! دلم برای لحظه ای خلوت در گوشه مسجد گوهر شاد تنگ است! دلم می خواهد یک بار دیگر در یکی از رواق هایت بنشینم و زانوهایم را در بغل بگیرم و آنگاه گوشم را به همهمه ی رضا رضای زائرانت بسپارم! این روزها حتی دستانم هم بهانه می گیرند … می خواهند یک بار دیگر به پنجره فولاد گره بخورند. مولای من دلم تنگ است . دلم برای گریه کردن تنگ است! ای بهترین بهانه برای دلدادگی … دلم برای عاشق شدن تنگ است !
منتظر : سلام آقا اینقد رو سیاهم که نمیتونم چیزی ازتون بخام آقا اول دل امام زمانمون رو شاد کن و برای فرجش دعا کن آقا به جز حرم شما جایی ندارم، همه میگن خسته نمیشی اینقد میری مشهد؟؟؟ اونا نمیدونن حرمت چه صفایی داره!!! آی خدا دوباره بزودی نصیبم کن آقا خیلیا تو زندگی مشکلاتی دارن که وقتی میبینمشون جز شکر چیزی نمیتونم بگم و خاسته هام یادم می ره آقا جون آخرین باری که پابوست بودم شب میلادتون بود خیلی صفا داشت اونشب ازتون یه چیزی خواستم خواستم یه همسر مومن که خودتون تاییدش میکنید بهم هدیه بدین، اما تا الان...... همچنان منتظرم آقا تو شهر ما همه دارن پیاده میرن کربلا برای زیارت اربعین، بابام گفته هروقت شوهرت اومد ببرتت!!! آقاجون دست رد به سینم نزن.برات کربلا بهمراه همسر ازت میخوام.برای من آرزوی بزرگیه اما برای شما کاری نداره آقاجون واسطه خیری که این نامه رو بتون میرسونه عاقبت بخیر کن حلال کنید طولانی شد
ح - م : اقا جان اگر کسی دستش تهی باشد و بی کس که به او تکیه کند در مشکلات و گرفتاریهایی که دیگر تحمل انها از جسم و ذهنش سرریز میشود و وقتی با ناله از درگاه خدا طلب کمک میکند و جوابی نمیاید دراین حال تا نام تو را میبیند دستش را به سوی تو با نا امیدی دراز میکند منی که لیاقت نداشتم وقتی میگفتم خدا بدادم برس و بگوید بنده من اقا نگاهم میکند یا نه ولی گفتم اگر نگاهم نکند قسمش خواهم داد به بیبی فاطمه زهرا س -قسمش خواهم داد به بابوالحوایج و قسمش خواهم به ...تا در برویم باز کند حال اقا من از فاصله دور در بی کسی و تنهایی و در حالی که دیگر جز درگاهه تو برایم پناهی نماند پناه می اورم تا واسطه اش شوی از این فاصله دور و دست محبتت را به حق مادرت فاطمه زهرا س بر سرم بکشی و از خدا برای اینکه در رحمتش را باز کند و از اینکه به خاطر بی کسی در مانده که چه کند تا در برابر مخلوق خدا سر افکنده نباشد شفاعتم میکنی چون به این روزهای عزیز قسم اتشی که در درونم زبانه میکشد همه وجودم را دارد میسوزاند و از هر طرف انچنان عرصه بر من تنگ شده که گاهی ارزو میکنم کاش هرگز بدنیا نیامده بودم کاش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد